work / life / balance

Pomożemy Ci zostać najlepszym pracodawcą dla Twoich pracowników

/ Oferta

Spotkania dla pracowników to w dzisiejszych czasach bardzo ważne narzędzie budowania poczucia wspólnotowości, interakcji i relacji między pracownikami.

Większość firm pracuje dziś w systemie hybrydowym i spotkania face to face są znacznie ograniczone. Z tego powodu tak ważne jest, aby jak najczęściej dawać pracownikom okazje do spotkania na żywo.

Praca przeplata się z naszym życiem prywatnym, a granica między tymi światami jest już mocno rozmyta. Łączenie tych obszarów staje się coraz bardziej istotnym elementem budowania wewnętrznego balansu.

 

Realizujemy takie eventy jak pikniki, mikołajki, Christmas party, jubileusze firmowe czy wyjazdy integracyjne. Dla firm, które dbają o swoich pracujących rodziców organizujemy dni otwarte w biurach dla dzieci, atrakcyjne aktywności dla dzieci w czasie dni wolnych od zajęć szkolnych, czy półkolonie.

 

Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie, z dbałością o każdy szczegół, tak aby wszyscy goście byli zadowoleni.

Dbamy o obsługę klienta – dobrą i uczciwą komunikację, profesjonalizm obsługi, bezpieczeństwo i odpowiedzialność klienta.

Nasi klienci cenią nasze profesjonalne i empatyczne podejście do obsługi, i wracają do nas z kolejnymi realizacjami.

Moment, kiedy na świecie pojawia się dziecko to wyjątkowy czas dla każdego pracownika. Warto, aby pracodawca docenił ten czas i stworzył odpowiedni do rangi wydarzenia benefit.

Wyprawki Maluszka to wspaniały prezent dla świeżo upieczonej mamy lub taty.

Może być zrealizowany na dwa sposoby:

– zaprojektowanie i stworzenie jednego zestawu wyprawki wraz z brandingiem klienta (pracodawcy), który jest rozsyłany do świeżo upieczonych rodziców

– stworzenie dedykowanej platformy, na której rodzic wybiera dla siebie wyprawkę. Ta opcja dając rodzicowi możliwość wyboru pozwala na lepsze dopasowanie upominku.

 

 

Oba warianty pozwalają na stworzenie brandingu oraz konkretnej narracji dla Klienta. Realizujemy tę usługę w sposób kompleksowy – od strategii benefitu, poprzez komunikację i stronę graficzną, aż po merytoryczne treści wspierające pracowników w adaptacji do nowej roli i sprawnym powrocie do pracy po urlopie macierzyńskim/rodzicielskim.

Na naszych platformach wykrawkowych mamy też strefę inspiracji, którą projektujemy pod klienta. Jest to zestaw dedykowanych artykułów i podcastów, z którymi pracownicy-rodzice mogą zapoznać się w dowolnym momencie, także już po zamówieniu wyprawki.

Work-life balance, work life integration to teraz jeden z najważniejszych czynników życia i pracy każdego pracownika. Czym młodsi pracownicy, tym ważniejszy jest to dla nich temat.
Pracodawca, który nie dba o ten aspekt, w zasadzie skazany jest na porażkę. Budowanie kultury organizacyjnej respektującej potrzeby pracowników, którzy chcą się realizować w różnych rolach życiowych jest wymagającym i złożonym zadaniem.

 

W odpowiedzi na tę potrzebę oferujemy szereg webinarów i warsztatów, które mogą pomóc Twoim pracownikom w odnalezieniu dla siebie najlepszego rozwiązania, a Tobie w tworzeniu kultury organizacyjnej wspierającej pracowników.

Webinary adresujemy zarówno do pracowników, jak i do menadżerów, którzy w największym stopniu kształtują wsparcie organizacji w respektowaniu potrzeb pracowników.

 

Oferujemy webinary i warsztaty zarówno online, jak i na żywo.

 

Tematy webinarów dopasowujemy do potrzeb Klienta – uzależnione jest to od specyfiki jego grupy pracowników, dojrzałości organizacyjnej oraz etapu, na którym jest Klient we wdrażaniu polityki work-life balance w organizacji.

 

Zazwyczaj każdą decyzję o zestawie tematycznym webinarów poprzedzamy badaniem potrzeb Klienta – pomaga nam to w doborze oferty tematycznej do potrzeb organizacyjnych Firmy.

Jak zapewnić dziecku aktywny wypoczynek i miło spędzony czas? Kto zaopiekuje się dzieckiem w chwili, gdy przedszkola/szkoły mają przerwę, a ja nie mogę pozwolić sobie na urlop? –  To są pytania, które nasuwają się rodzicom z chwilą, gdy zbliża się czas wakacji zimowych i letnich, a także lockdownu. Jak firma może wspomóc rodziców, którzy pracując zdalnie opiekują się dziećmi? Odpowiedź znajdziecie na naszym blogu.

 

Półkolonie są najlepiej ocenianym przez pracujących rodziców benefitem, bo stanowią konkretną pomoc w trudnej sytuacji jaką jest brak opieki do dzieci.

 

W dobie pracy hybrydowej to także dodatkowa możliwość dla pracodawcy, aby pracownicy spotkali się na żywo. Takie korzyści są nie do przecenienia. Dzieci za to cieszą się z możliwości zobaczenia „pracy” rodzica.

 

Dbamy bardzo o inkluzywność – na turnusy przyjmujemy dzieci z niepełnosprawnościami (lub specjalnymi potrzebami), różnymi dietami, dzieci obcojęzyczne. W zależności od potrzeb dziecka dopasowujemy liczbę i kwalifikację opiekunów danej grupy.

 

Jesteśmy certyfikowanym organizatorem turystyki (licencja 911) ubezpieczonym w Signal Iduna.

 

Dla firm, które zatrudniają tych rodziców, powstała propozycja jaką są  „Wakacje i Ferie w mieście”. To produkt skierowany szczególnie do korporacji (chociaż pracujemy z kilkoma mniejszymi firmami, gdzie co roku zbiera się przynajmniej jedna grupa dzieciaków chętnych wziąć udział w wyjazdach). W wybranych przez firmę terminach organizujemy pięciodniowe turnusy dla dzieci w wieku od 5 do 12 lat, tak zwane „półkolonie”.   Każdego dnia zabieramy grupę z budynku firmy i przez kolejne 8 godzin stwarzamy im okazję do poznania nowych, ciekawych miejsc i twórczych zabaw. Dzieci przyjeżdżają do biura w czasie, w którym ich rodzice kończą pracę i mogą wspólnie wracać do domu.   Zapewniamy fachową opiekę i pełne bezpieczeństwo. Zarówno nasi opiekunowie, jak i miejsca, do których zabieramy dzieci, posiadają odpowiednie certyfikaty potwierdzające ich profesjonalizm.
TUTAJ, a z perspektywy pracodawców tutaj: TUTAJ

  • Benefity paczkowe realizujemy za pomocą zaprojektowanych przez nas platform online.To doskonałe rozwiązanie dla firm, które mają wielu pracowników rozlokowanych na terenie całej Polski.

     

    Nasze platformy są personalizowane pod klienta, intuicyjne, RODO-friendly, dają dużą możliwość wyboru, minimalnie obciążają zespół projektowy po stronie klienta.

    Cały projekt, włącznie z komunikacją do pracowników i obsługą reklamacyjną jest realizowany przez Femmeritum.

     

    Platformy mogą być personalizowane i rozbudowane o dodatkowe elementy takie jak webinary, angażujące treści, podcasty i inne. Takie rozwiązanie daje możliwość włączenia odbiorców w integrację, zbudowania świątecznej atmosfery i wyzwolenia miłych emocji. A pozytywne emocje są przecież najważniejsze!

     

    Jak działa nasza platforma?

    Na dedykowanej stronie pracownicy logują się przy użyciu indywidualnego kodu dostępu, a następnie wybierają z przygotowanego katalogu prezenty dla swoich dzieci. Ekipa świętego Mikołaja dorzuca list od Mikołaja (albo działu HR, jak wolicie :)), eko pudełko dostaje świąteczny akcent w postaci naklejki i kolorowej taśmy, a następnie pomocnicy Mikołaja, dla niepoznaki przebrani w stroje kurierów i listonoszy dostarczają prezenty pod same drzwi. Czysta radość.

Szukasz idealnego coacha lub mentora dla swoich pracowników?

Po czym poznasz, że to właśnie ten?

Jednym ze sposobów na sprawdzenie czy jesteś na dobrej drodze to wyłonienie tych, którzy mają odpowiednie szkolenia i kompetencje na swoim koncie.

 

Jako Femmeritum ten etap załatwiamy za Ciebie.

 

Współpracujemy ściśle z EMCC – EUROPEAN Mentoring & COACHING COUNCIL(klik!) – organizacją, która zajmuje się promowaniem najwyższych standardów świadczonych usług coachingowych i mentoringowych w zgodzie z Globalnym Kodeksem Etyki (klik!) tego zawodu.

 

Osobą odpowiedzialną za programy coachingowe, mentoringowe i wspierające, a także prowadzenie samych procesów jest współwłaścicielka Femmeritum, członkini zarządu EMCC w Polsce – Paulina Janiak (zobacz profil na LinkedIn)).

 

Psycholożka, akredywana CoachEMCC EIA Practicioner Level i Game Coach certyfikowana przez Normann Benett Academy, po szkoleniach Business Coaching Diploma w Price Waterhouse Coopers oraz Coach Praktyk Biznesu w Norman Benett Academy.

 

Skontaktuj się z nami a oddelegujemy do Ciebie samych profesjonalistów.

Fundacja SHARE THE CARE zajmuje się promowaniem partnerstwa między kobietą a mężczyzną, w tym również w podziale urlopu rodzicielskiego. Przygotowuje polskie społeczeństwo na wdrożenie dyrektywy UE work-life balance nakazującej krajom członkowskim wdrożenie dwumiesięcznego, nietransferowalnego urlopu dla ojców.
Fundacja stworzyła przewodnik dobrych praktyk dla pracodawców na temat dzielenia urlopów rodzicielskich pomiędzy kobiety i mężczyzn.

/ Zespół

Nasz zespół jest interdyscyplinarny, co w realizacji naszych projektów dla klientów pozwala nam na połączenie trzech ważnych perspektyw: pracowników, w tym pracujących rodziców, dzieci oraz pracodawców.

 

Znamy dobrze potrzeby tych trzech grup i tworzymy rozwiązania, które w maksymalnym stopniu je zaspokajają. Naszą ekspercką wiedzę uzupełniamy u najlepszych specjalistów w kraju, mamy sprawdzonych i zaufanych dostawców. Razem tworzymy zespół, dla którego każde wyzwanie jest do zrealizowania.

 

Zajmujemy się rozwiązaniami work-life balance dlatego same bardzo o to dbamy – testujemy na sobie nowe rozwiązania, prowadzimy intensywne dyskusje, eksperymentujemy. Naszym celem jest nie tylko sprzedaż produktów, które służą pracownikom w organizacjach. Te produkty służą nam samym.

Angażujemy się też w prace stworzonej przez Femmeritum Fundacji Share the Care. Fundacja buduje równość rodzicielską w Polsce i promuje partnerski model rodziny i podział urlopu rodzicielskiego między rodziców.

/ Poznaj nasz zespółwięcejmniej

Karolina Andrian

Karolina Andrian

Karolina to typ człowieka, którego celem jest lepszy, bardziej sparwiedliwy świat. Dlatego ciągle wymyśla nowe pomysły i działania zmierzające do cego celu.

Potrafi przekonać innych do swojej wizji i wciągnąć ich do wspólnego działania na rzecz lepszego jutra.

Pracuje z pracodawcami nad działaniamia z zkaresu równości, różnorodności i włączania.  Jest inicjatorką i prezeską fundacji Share the Care, która działa w Polsce od 2020 roku i ma na koncie wiele sukcesów.

Ekspertka w dziedzinie równowagi work-life balance zarówno na poziomie działań organizacyjnych, jak i bardziej systremowych związanych z wdrożeniem dyrektywy unijenj work-life balance w Polsce.

Paulina Janiak

Paulina Janiak

Paulina to typ Specjalisty.  Jest bardzo konsekwentna i skoncentrowana na celach.  Charakteryzuje ją cierpliwość, empatia i opanowanie. Bardzo ważna jest dla niej atmosfera w pracy dlatego stara się o nią dbać poprzez uważność na potrzeby każdego z pracowników.

Wszystkie decyzje podejmuje rozważnie i po wnikliwej analizie. W trudnych sytuacjach można na nią liczyć.

Chociaż jest też  współwłaścicielką i prezeską Femmeritum – bardzo dba o to, aby być częścią zespołu. Wierzy, że w zgranym i dobrze rozumiejącym się zespole jest największa siła.

 

Paulina to również psycholożka, Coachka i Mentorka EMCC EIA Practitioner Level. Aktywna członkini European Mentoring & Coaching Council Polska.  Jest odpowiedzialna za programy i procesy coachingowe.

Monika Przybylska-Zawisza

Monika Przybylska-Zawisza

Monika jest typową Racjonalistką, z duszą marzycielki. Charakteryzuje ją dbałość o szczegóły, uważność i przywiązanie do jakości. Żadna literówka jej nie straszna :).

 

Jest bardzo niezależna, nie lubi rozwlekania i marnowania czasu, najchętniej zamyka tematy sama, ale przy tym, jako osoba bardzo empatyczna, bierze do serca uwagi innych, dba o ich komfort, źle się czuje gdy ktoś nie może się odnaleźć w zespole.

 

Prywatnie mama 2 synów i zapalona fanka jogi, morsowania i winter swimmingu, pasjonatka kuchni wege.

Kamila Szalach

Kamila Szalach

Kamila to optymistka z silnym charakterem. Lubi wyzwania dlatego świetnie czuje się podczas realizacji projektów. Ważne są dla niej wysokie standardy i pro klienckie podchodzenie do zadań. Kamila jest nastawiona na cel co pomaga jej w skutecznym zarządzaniu zmianą.

 

Projekty realizuje z wielkim entuzjazmem, potrafi szybko podejmować decyzje co jest jej dużym atutem podczas realizacji. W zespole ceni relacje i dobrą atmosferę.

 

Prywatnie miłośniczka piłki ręcznej i zagorzała kibicka Polskiej Reprezentacji Mężczyzn w tym sporcie.  Uwielbia gry zespołowe z nutką rywalizacji ;).

Julia Żułnowska

Julia Żułnowska

Najchętniej zajmowałaby się tylko projektami skierowanymi dla dorosłych, przywiązana do idei „Keep the balance in shape”. Uwielbia organizację pikników, imprez i wyjazdów integracyjnych, na samo hasło ma głowę pełną pomysłów. W Femmeritum od października 2015 roku. Znana z ciętego języka i siedzenia na eventach po 26 godzin – kapitan schodzi ze statku ostatni.

Agata Pazdyka Jarosińska

Agata Pazdyka Jarosińska

Agata przez wiele lat była naszym klientem i gdy pojawił się u nas etat nie wahała się, by zacząć z nami przygodę. Nie ma dla niej rzeczy niemożliwych. Zawsze szuka najlepszego rozwiązania nie tylko dla siebie, ale i innych. Posiada doświadczenie w prowadzeniu dużych projektów.

 

Cechuje ją kreatywność, ma wiele pasji, które sprawiają, że może tworzyć coś dla innych. Z zawodu projektantka wnętrz z oryginalnym hobby – plecenie wianków z kwiatów. Prywatnie mama trójki dzieci.

 

Marta Rej-Witt

Marta Rej-Witt

Marta – wrażliwa, dbająca o drugiego człowieka, nie bojąca się wyznaczania sobie ambitnych celów i dążenia do nich z determinacją.

Zorganizowana i wywiązująca się z każdego powierzonego jej obowiązku.

 

Kocha sport, świeże powietrze, potrafi piec wiele pyszności. Stale zastanawiająca się nad tym, jak czerpać z  życia jeszcze więcej.

Oliwia Kowalczyk

Oliwia Kowalczyk

Oliwia pracowała w Femmeritum jako animatorka na eventach. Już wtedy wiedziała, że chce zostać z nami na dłużej.

 

Kontakt z klientem oraz animatorami jest dla niej niezwykle istotny. Oliwia jest osobą o cechach perfekcjonistki oraz optymistki. Nie uznaje rzeczy niemożliwych do osiągnięcia. Lubi pracować przy realizacji dużych projektów, a w szczególności podczas eventów dla dorosłych.

 

Prywatnie miłośniczka sportu i adrenaliny. Kocha podróże i nowe doświadczenia.

Rafał Bujak

Rafał Bujak

Zdecydowany zwolennik prostych rozwiązań. Nastawiony na konsekwentną realizację planów – małymi kroczkami do przodu. Opanowany i konkretny racjonalista, działa zawsze według wypracowanej metody (chyba, że akurat wypracowuje nową). Cierpliwy i empatyczny, ale nie pobłażliwy. Ceni sobie i umie budować dobrą atmosferę, lubi towarzystwo ludzi i pozytywne wibracje. Rafał to głos rozsądku w kryzysowych sytuacjach.

 

Prywatnie to entuzjasta gry królewskiej, koci zaklinacz i spacerowicz – każda pora roku najlepsza jest na zewnątrz. Uwielbia organizować czas dla swojej grupy znajomych.

 

/ O nas

Wspieramy pracodawców w budowaniu programów work-life balance, work-family balance. Towarzyszymy klientowi na każdym etapie projektu. Od badania potrzeb i oceny dojrzałości organizacji, poprzez wypracowywanie konkretnych rozwiązań z pracownikami i zespołem Klienta, aż po pełne wdrożenie programu w organizacji.

 

Jesteśmy grupą ekspertów działających interdyscyplinarnie, bo tego wymaga specyfika naszych działań. Nie poprzestajemy na doradztwie i projektowaniu programów, ale oferujemy konkretne i skuteczne produkty i usługi, które są częścią programów wlb i wfb w firmach.

 

Dyrektywy unijne, które są implementowane do polskiego porządku prawnego (m.in. dyrektywa work-life balance i dyrektywa parytetowa) stanowią wytyczne do koniecznych działań wdrożeniowych dla pracodawców i naszych działań.

 

Działamy kompleksowo i blisko z Klientem, dzięki czemu nasze działania zawsze są profesjonalne i odpowiadają na potrzeby Klienta.

/ Galeria

/ Klienci

/ Kontakt

NASZE BIURO

Ul. Gen. J. Zajączka 32

01-510 Warszawa

 

pracujemy hybrydowo,

w biurze jesteśmy w wybrane dni 🙂

ODEZWIJ SIĘ DO NAS!

NAPISZ: femmeritum@femmeritum.pl

 

ZADZWOŃ: 504-055-161

 

 

 

Obserwuj nas

  • fb
  • instagram
  • linkedin